daanbeerkens.reismee.nl

tweede week

hoi allemaal,

Het gaat nog steeds heel goed met mij! Dit is alweer de ener laatste dag v贸贸r vertrek. ik heb echt ontzettend leuke en interessante weken gehad hier in Parijs op de priv茅 school van Center d'Echanges Internationaux. zaterdag hadden we nog een trip door het center van Parijs gehad. Waar we onderandere de Seine opvaarden, de Arc de Triomphe en de Eifeltoren uitgebreid bezochten. S'avonds hadden we een farewell party, vanwege de 50 spanjaarden die weggingen. Het was voor mij 2 uur geworden en voor sommige ook wel 4 uur. Zondag hadden we meer een rustdag. Spelletjes gedaan en kamers opgeruimt s'avonds. S'maandags waren we naar de Sacre Coeur gegaan, daar moesten we monumenten/gebouwen vinden en er een foto van maken die op een map met afbeeldingen waren aangegeven. S'avonds hebben we een workshop cr茅pes maken gehad. Dinsdags waren we naar een science museum gegaan en daarna naar een 3D bioscoop. S'avonds gingen een quiz doen in drie teams. S'woensdags hadden we gebeachvolleybalt op het plein langs de Notre Dam. S'avonds waren we naar de film "Rise of the planet of the apes". Donderdags waren we naar het Louvre geweest. S'avonds hebben we geknutselt. Vandaag gaan we naar een 贸pera, shoppen en nog andere dingen doen. Natuurlijk hebben we ook de hele week 3 uur Franse les in de ochtend gehad. dit was dan ook mijn laatste verslag, want ik zie de meeste van jullie al overmorgen weer :) .

Bedankt voor het volgen van mijn reis, tijdens mijn verblijf. Ik zie jullie snel weer!

Tot dan,

groetjes Daan

Reacties

Reacties

pap

Leuk Daan! erg leuk om te lezen wat je allemaal doet. weinig slapen en veel leuke dingen! Gelukkig heb je straks nog even om bij te komen voordat school begint.
Ben straks blij je weer te zien en te horen! Goede reis terug, liefs papa

Raquel Beerkens

Wauw Daan, wat heb jij een drukke week gehad! Heel leuk om het zo via een blog te lezen. We zijn weer helemaal op de hoogte! Tot volgende week! Liefs van je Tante Raquel :)

Simone

ha die Daan,

Superleuk om van je te horen over je avonturen in parijs. Staat de Eiffeltoren nog rechtop? Als ik dat zo allemaal lees heb je een geweldig leuke tijd. Wij zijn ook nog in frankrijk op vakantie geweest en ik had goed zo'n talencursusje kunnen gebruiken. veel uhh uhh ..au lait..uhh avec une uhhhhhh. Volgende week zaterdag zie ik je weer en we zijn allemaal erg benieuwd naar je verhalen en verheug me je weer te zien. knuffel Moon

Omi,

Lieve Daan,
Wil je een fijne terugreis toewensen,nadat je van iedereen afscheid hebt genomen, zal ook niet makkelijk zijn!!! liefs Omi en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active